- Co jest potrzebne do uzyskania pozwolenia na budowę?
- Kto jest potrzebny na budowie?
- Jak uzyskać pozwolenie na użytkowanie?
- Prawo budowlane.
- Rozporządzenia wykonawcze (przepisy techniczno-budowlane).
- Normy (obowiązkowe, czy nie?).
- „Sztuka budowlana”.
- Fundamenty.
- Ściany – nośne, czy osłonowe?
- Konstrukcje stropów.
- Dachy.
- Izolacje.
- Elementy wykończeniowe.
- Zagospodarowanie terenu.
- Utrzymanie techniczne obiektu i instalacji – po co to wszystko?
- Bezpieczeństwo
- Trwałość techniczna
- Wartość ekonomiczna
- Wprowadzenie do tematu utrzymania technicznego obiektów
- Określenie rodzaju i specyfiki obiektów którymi opiekują się uczestnicy szkolenia
- “Inwentaryzacja” struktury technicznej obiektów na podstawie omawianych rodzajów obiektów
- Przygotowanie zestawienia podstawowych obowiązków zarządcy związanych z utrzymaniem technicznym omawianych obiektów
- Przygotowanie zakresu i harmonogramu prac eksploatacyjnych
- Zakres wykonywanych czynności
- Harmonogram wykonywanych czynności
- Dokumentacja wykonanych czynności – protokoły
- Nadzór nad prawidłową realizacją prac
- Systemy wspomagające techniczne zarządzanie obiektem i instalacjami
- Charakterystyka systemów informatycznych
- Jak system IT wspomaga zarządzanie techniczne?
- Wady i zalety systemów
- podstawowe informacje o nieruchomości
- wyposażenie w instalacje „mediowie”,
- liczniki,
- podliczniki,
- własność infrastruktury,
- podpisane umowy)
- wiedza o potrzebach właścicieli w zakresie rozliczeń zaliczek wpłacanych na poczet zużycia mediów czyli czemu tak drogo
- Tabela służąca rozliczeniu mediów i możliwości jej analizy czyli dlaczego tak, a nie prościej
- Regulamin rozliczania mediów czyli jak postępować w zgodzie z ustawą i wyrokami sądów czyli wszystko, z czym spotykamy się okresowo, a zapomnieliśmy opisać w obowiązującym regulaminie
WYKORZYSTANIE MARKETINGU I KOMUNIKACJI DO SPRZEDAŻY OFERTY
- Prezentacja mieszkania prezentacji nie równa. Jaki mam styl prezentowania przed klientem?
- Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
- Rodzaje prezentacji i najczęściej popełniane błędy w prezentacji mieszkania
- Pierwsze wrażenie a sukces.
- Budowa wizerunku poza słowami – przestrzeń, władza, status, symbolika.
- Czego nie powinno się robić przed prezentacją. Ograniczenia żywnościowe przed rozmową handlową – winowajcą negatywnego odbioru nie jest tylko czosnek.
- Mowa ciała w kontaktach z klientem i w promocji firmy
- Gesty pewności siebie, uzupełniające słowa.
- Emocje w ruchach ciała – kinezyka.
- Kontakt wzrokowy.
- Poruszanie się w przestrzeni.
- Sygnały niepewności, kłamstwa, stresu, wiarygodności.
- Proksemika- jak zarządzać przestrzenią by zbudować dobre relacje.
- Haptyka – dotyk a kreowanie relacji.
- Chronemika – zarządzanie czasem w kontaktach z klientami.
- Budowanie zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
- Mowa niewerbalna klientów
- Co oni myślą, gdy z nimi rozmawiam?
- Rozmowa to proces – jak z monologu zrobić dialog.
- Operowanie głosem
- Ustalenie kompetencji komunikacyjnych
- Ćwiczenia komunikacji z klientem.
- Tempo mówienia i inne walory głosu – a wiarygodność , przekonywanie i zrozumienie przekazywanej klientowi treści.
- Techniki wywierania wpływu:
- Potęga sugestii oraz emocji w perswazji.
- Skuteczne techniki wykorzystywane w trakcie komunikacji z klientem.
- Wizerunek i wiarygodność firmy i produktu.
- Wizerunek – co to jest?
- Znaczenie wizerunku dla realizacji celów sprzedażowych.
- Kto tworzy wizerunek?
- Rola pracownika w tworzeniu wizerunku.
- Tradycyjne narzędzia marketingu.
- Promocja – specyfika i przydatność działań.
- Sprzedaż osobista.
- Promocja dodatkowa, kupony, talony, bony zniżkowe.
- Wydarzenia w firmie.
- Marketing a realna sprzedaż.
- Merchandising, czyli tworzenie wizerunku produktu,Marketing internetowy.
- Telemarketing.
- Nowoczesne narzędzia marketingu.
- Marketing internetowy: witryny, wyszukiwarki, reklama – formy i trendy, e-mailing.
- Społeczności internetowe – portale, grona.
- Marketing wirusowy, spamy, blogi, chat-y, fora dyskusyjne.
- Marketing bezpośredni, partyzancki (guerilla marketing), szeptany i ukryty.
- Experiential Marketing.
- Event marketing.
- Customer Relationship Management.
- Programy lojalnościowe.
- Relationship marketing.
- Customer Experience Management.
- Outdoor
Koszt: 850 zł/osoba -dla osób posiadających licencję (dla członków PFSZN 750 zł)
850 zł + 23%VAT- dla osób, które nie posiadają licencji
Termin: 26-27 października 2013 roku
Godziny: 9:00-13:30, 14:00-18:30
Miejsce: Warszawa, ul. Towarowa 22
Budynek JUPITER CENTRUM, wejście A
* UWAGA! dla osób, które są zobowiązane do doskonalenia zawodowego pośredników w obrocie nieruchomościami, zarządców czy rzeczoznawców majątkowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, szkolenia są zwolnione ze stawki VAT.
PROWADZĄCY:
Budowlanka dla „Niebudowlańca” czyli budownictwo dla Opornych.
mgr inż. Mariusz Dusiński – Specjalizuje się w opracowaniach audytorskich w zakresie identyfikacji wad i usterek budynków objętych rękojmią deweloperów
Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej, Wydziału Inżynierii, Chemii i Fizyki Technicznej. Wieloletni pracownik wojskowych jednostek inwestycyjnych. Po rozstaniu z Armią, inspektor nadzoru inwestorskiego obiektów budownictwa mieszkaniowego, biurowo-administracyjnych, przemysłowych i stacji paliw. Od sześciu lat wykonuje rocznie kilkadziesiąt ocen stanu technicznego obiektów budowlanych. Specjalizuje się w opracowaniach audytorskich na rzecz Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie identyfikacji wad i usterek budynków objętych rękojmią deweloperów. Świadczy usługi doradcze w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań sądowych przeciwko deweloperom, którzy uchylają się od usuwania usterek. Uczestniczy w mediacjach prowadzących do polubownego rozstrzygnięcia sporów.
Utrzymanie techniczne obiektów i ich instalacji w praktyce
Tomasz Sienkiewicz – audytor energetyczny, zawodowo zwiazany z obsługa wielkopowierzchniowych obiektów handlowych i biurowych klasy A+
Tomasz Sienkiewicz, licencjonowany zarządca nieruchomości lic. Nr 12440, audytor energetyczny, uprawniony do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej. Absolwent Wyższej Szkoły Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie. Od 1998 roku zawodowo związny z obsługą wielkopowierzchniowych obiektów handlowych, i dużych obiektów biurowych klasy A+. Ponad pięć lat pełnił funkcję kierownika obiektu biurowego Rondo 1 w Warszawie gdzie brał czynny udział w certyfikacji obiektu przez instytut U.S. Green Building Council (USGBC) zakończonej uzyskaniem certyfikatu LEED Gold dla obiektów istniejących.
Obecnie zajmuje się działalnością doradczą z zakresu eksploatacji i poprawy efektywności energetycznej budynków, certyfikacją i audytem energetycznym, działalnością szkoleniową z zakresu gospodarowania nieruchomościami jak również promowaniem prawidłowej polityki eksploatacyjnej obiektów budowlanych.
Zasady rozliczania mediów – Czyli jak należy stworzyć regulamin rozliczania mediów
Wykorzystanie marketingu i komunikacji do sprzedaży oferty