Komunikacja interpersonalna w biznesie nieruchomościowym
Szkolenie dotyczy ściśle aspektów związanych z komunikacją miedzy Zarządcą Nieruchomości a jego otoczeniem, na które składają się zarówno podwykonawcy, mieszkańcy jak i zlecający.
Badania dowodzą, że większość sytuacji kryzysowych i konfliktowych wynika z wadliwej komunikacji i między stronami. Szkolenie ma na celu przedstawienie sposobów komunikacji oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach. W szkoleniu dominującą częścią są zajęcia praktyczne.
Praca zarządcy polega na analizie, monitorowaniu czynników, od których jest uzależnione prowadzenie racjonalnej gospodarki nieruchomością i podejmowaniu stosownych decyzji mających wpływ na bieżące, a także przyszłe planowanie jak najbardziej efektywnego wykorzystania będącej w gestii zarządcy nieruchomości. Wiedza, profesjonalne przygotowanie, nabyta praktyka zarządcy daje gwarancję osiągnięcia spodziewanego zysku z danej nieruchomości z pożytkiem dla społeczności mieszkającej w zarządzanym przez niego budynku (według art. 184 ust. 2 UGN)
W praktyce, praca Zarządcy Nieruchomości polega w dużej mierze na:
-
Komunikacja z mieszkańcami
-
Komunikacja z klientami
-
Negocjowanie z podwykonawcami
-
Tworzenie ofert i analiza rynku
-
Zarządzanie konfliktami i ich rozwiązywanie
-
Działanie na rynku konkurencyjności, dbanie o własny wizerunek
W związku z powyższym, PFSZN podjęła się organizacji szkolenia podnoszącego umiejętności menedżerskie, komunikacyjne, branży tak aby usprawnić funkcjonowanie zawodowe Zarządców Nieruchomości.
Do kogo adresowana jest szkolenie:
-
Właściciele i pracownicy firm z branży Zarządzania Nieruchomościami
-
Pracownicy Spółdzielni Mieszkaniowych
-
Przedstawiciele Wspólnot Mieszkaniowych
-
Firm działających w szeroko rozumianym rynku nieruchomości
Każdy Uczestnik otrzymuje Zaświadczenie potwierdzające udział w Szkoleniu wydany przez Polską Federację Stowarzyszeń Zawodów Nieruchomościowych.
Program szkolenia
09:00 – 09:15 |
Rejestracja Uczestników, serwis kawowy |
09:15 – 10:00 |
Otoczenie komunikacyjne Zarządcy Nieruchomości. Od Klienta do Mieszkańca. |
10:00 – 10:10 |
Przerwa kawowa |
10:10 – 11:00 |
Zasady przejrzystej komunikacji. Jak rozmawiać by być wysłuchanym. |
11:00 – 11:10 |
Przerwa kawowa |
11:10 – 12:00 |
Praktyka komunikacji międzyludzkiej. Mówić prosto jasno, skupić się na problemie a nie osobie. Warsztaty. |
12:00 – 12:10 |
Przerwa kawowa |
12:10 – 13:00 |
Komunikacja – bariery komunikacyjne, przeciwdziałanie szumom. Warsztaty |
13:00 – 13:50 |
Kształtowanie dobrej, przejrzystej informacji i komunikacji. Warsztaty. |
13:50 – 14:00 |
Przerwa kawowa |
14:00 – 15:10 |
Reguły i Techniki wpływu społecznego w praktyce. |
Miejsce: ul. Nowogrodzka 49, Warszawa
Koszt:
300 zł + 23% Vat – członkowie PFSZN,
340 zł + 23% Vat – osoby spoza PFSZN
Trener: Piotr Żołądkowski
Karta-zgłoszeniowa-Komunikacja interpersonalna w biznesie nieruchomościowym-20.02.2019