W dzisiejszym biznesie niezależnie od branży najważniejszy jest klient .
Powód? Najbardziej prozaiczny z możliwych, to on na końcu zasila nasze konto i stanowi o naszym rynkowym „być albo nie być”.
„…Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzej działające firmy.
Jest ona iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa…”
Brian Tracy
Właścicielom, Zarządcom i Menedżerom Sprzedaży sen z powiek spędzają katastroficzne wizje ciszy w eterze i braku jakichkolwiek zamówień, zleceń itp.
- Jak tego uniknąć?
- Czy lepiej dbać o klientów już pozyskanych czy ciągle zdobywać nowych?
- Czy istnieje złoty środek?
- Jakie działania podjąć, aby skutecznie zatrzymać starych, a jakie by znaleźć nowych?
- Czy można je jakoś połączyć?
Na te i inne pytania odpowiemy w trakcie naszych warsztatów. Podamy praktyczne narzędzia do realizacji założeń handlowych. Pokażemy Ci jak:
- Zadbać o relacje i zwiększyć satysfakcję obecnych klientów
- Zrozumieć psychologię sprzedaży
- Efektywnie stosować techniki sprzedaży
- Pozyskiwać nowych klientów i dzięki temu mieć pełen nie tylko portfel, ale i „poczekalnię”
Szkolenie dedykowane jest osobom, którym nieobca jest troska o obecnych i przyszłych klientów swych organizacji, chcących zgłębić tajniki psychologii sprzedaży i udoskonalić jej techniki.
Pamiętaj!
Każdy ma takie zyski i takich klientów na jakich sam sobie zasłużył…
PROGRAM:
1. Wszystko jest transakcją – co naprawdę kupuje nasz klient?
• Zagadnienie współczesnej sprzedaży
• Przewaga konkurencyjna
• Zasada Pareto
2. Od czego zależy Twój zysk?
• Budowanie trwałych relacji w biznesie
• Pomoc, nie sprzedaż
• Wizerunek
• Profesonalizm
• Bądź menedżerem własnej sprzedaży
• Zarządzanie sobą w czasie – wprowadzenie.
• Planowanie sprzedaży
• Metody wyznaczania celów
• Analiza sprzedaży
• Delegowanie
• Menedżer własnego dnia.
• Ustalanie hierachii zadań.
• Pożeracze czasu.
1. Warsztat handlowy
• 5 etapów procesu sprzedaży
• Techniki finalizowania sprzedaży
• Przewidywanie i odpowiadanie na zarzuty.
2. Pozyskiwanie nowych klientów
• Profil klienta
• Gdzie znaleźć klientów
• Jak szukać klientów
Koszt: 270 zł/osoba (210 zł/osoba dla członków PFSZN)
Termin: 12 grudnia 2011 roku
Godziny: 10:00 – 16:00 (16 godzin w ramach doskonalenia zawodowego)
Miejsce: Warszawa, ul. Towarowa 22
Osoba prowadząca: Aleksandra Połcik, absolwentka Politechniki Warszawskiej, Wydział Geodezji i Kartografii, Doktorantka na rodzimym wydziale. Trener w sztuce NLP certyfikat wydany przez Ph.D. Christina Hall NLP Meta Master Trainer; The Society of Neuro-Linguistic Programming California. Ośmioletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów rozwojowych. Działalność zawodowa przede wszystkim obejmuje edukację i rozwój sił sprzedaży. Od 5 lat pracuje w segmencie rynku nieruchomości i inwestycji.