„Portfel pełen klientów czyli, jak zatrzymać starych klientów i pozyskać nowych?”

W dzisiejszym biznesie niezależnie od branży najważniejszy jest klient .

Powód? Najbardziej prozaiczny z możliwych, to on na końcu zasila nasze konto i stanowi o naszym rynkowym „być albo nie być”.

„…Bez sprzedaży upadają nawet największe i najmądrzej działające firmy.

Jest ona iskrą zapalającą silnik przedsiębiorstwa…”

Brian Tracy

Właścicielom, Zarządcom i Menedżerom Sprzedaży sen z powiek  spędzają katastroficzne wizje ciszy w eterze i braku jakichkolwiek zamówień, zleceń itp.

  • Jak tego uniknąć?
  • Czy lepiej dbać o klientów już pozyskanych czy ciągle zdobywać nowych?
  • Czy istnieje złoty środek?
  • Jakie działania podjąć, aby skutecznie zatrzymać starych, a jakie by znaleźć nowych?
  • Czy można je jakoś połączyć?

Na te i inne pytania  odpowiemy w trakcie naszych warsztatów. Podamy praktyczne narzędzia do realizacji założeń handlowych. Pokażemy Ci jak:

  • Zadbać o relacje i zwiększyć satysfakcję obecnych klientów
  • Zrozumieć psychologię sprzedaży
  • Efektywnie stosować techniki sprzedaży
  • Pozyskiwać nowych klientów i dzięki temu mieć pełen nie tylko portfel, ale i „poczekalnię”

Szkolenie dedykowane jest osobom, którym nieobca jest troska o obecnych i przyszłych klientów swych organizacji, chcących zgłębić tajniki psychologii sprzedaży i udoskonalić jej techniki.

Pamiętaj!

Każdy ma takie zyski i takich klientów na jakich sam sobie zasłużył…

PROGRAM:

1. Wszystko jest transakcją – co naprawdę kupuje nasz klient?
• Zagadnienie współczesnej sprzedaży
• Przewaga konkurencyjna
• Zasada Pareto

2. Od czego zależy Twój zysk?

• Budowanie trwałych relacji w biznesie
• Pomoc, nie sprzedaż
• Wizerunek
• Profesonalizm

• Bądź menedżerem własnej sprzedaży
• Zarządzanie sobą w czasie – wprowadzenie.
• Planowanie sprzedaży
• Metody wyznaczania celów
• Analiza sprzedaży
• Delegowanie
• Menedżer własnego dnia.
• Ustalanie hierachii zadań.
• Pożeracze czasu.

1. Warsztat handlowy
• 5 etapów procesu sprzedaży
• Techniki finalizowania sprzedaży
• Przewidywanie i odpowiadanie na zarzuty.

2. Pozyskiwanie nowych klientów
• Profil klienta
• Gdzie znaleźć klientów
• Jak szukać klientów

Koszt: 270 zł/osoba (210 zł/osoba dla członków PFSZN)
Termin: 12 grudnia 2011 roku
Godziny: 10:00 – 16:00 (16 godzin w ramach doskonalenia zawodowego)
Miejsce: Warszawa, ul. Towarowa 22

Osoba prowadząca: Aleksandra Połcik, absolwentka Politechniki Warszawskiej, Wydział Geodezji i Kartografii, Doktorantka na rodzimym wydziale. Trener w sztuce NLP certyfikat wydany przez Ph.D. Christina Hall NLP Meta Master Trainer; The Society of Neuro-Linguistic Programming California. Ośmioletnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów rozwojowych. Działalność zawodowa przede wszystkim obejmuje edukację i rozwój sił sprzedaży. Od 5 lat pracuje w segmencie rynku nieruchomości i inwestycji.