"Jak zbudować wizerunek firmy na rynku nieruchomości" szkolenie 19 października 2010

Szkolenie w dniu 19 października 2010 r. – Jak zbudować wizerunek firmy na rynku nieruchomości?


W programie:

1)    Co to jest PR? Rola PR w nowoczesnej firmie. Podstawowe cele skutecznego Public Relations.

2)    Firma-media-klienci. Jak skutecznie zaprezentować swoją ofertę i wygrać z konkurencją na rynku nieruchomości?

3)    Strategia PR i marketingu firmy i jej oferty:

a)           cele i podstawy planowania w PR,

b)           jak dobrze wypromować swoje usługi na rynku?

4)    Prezentacja prezesa jako element budowy wizerunku firmy.

5)    Zasady współpracy z mediami i formułowanie przekazu korzystnego dla firmy.

6)    Komunikacja i PR w Internecie.

7)    Oczekiwania dziennikarzy, czyli jak czytelnie i profesjonalnie przygotować się do rozmowy z dziennikarzem. Wypowiedz w radio, przed kamerą i wystąpienie publiczne na zebraniach.

8)    Jak nie dać się wodzić za nos, czyli prawa i zasady rzetelnej komunikacji i dobrych relacji z dziennikarzami:

a)           – obowiązki dziennikarza – wybrane zagadnienia prawne,

b)           – ochrona przed manipulacją,

c)           – wiarygodny i pozytywny komunikat,

d)           – sprostowanie jako ostateczność.

9)    Różnice w przekazie, czyli jak i kiedy prawidłowo i skutecznie wykorzystać różne media do prezentacji firmy i jej produktów:

a)           media elektroniczne,

b)           Internet,

c)           media drukowane,

d)           media branżowe.

10)  Wydarzenia medialne:

a)           imprezy okolicznościowe,

b)           koncerty charytatywne,

c)           przygotowanie innych wydarzeń medialnych,

d)           patronat medialny i imprezy masowe,

e)           kampanie społeczne jako element kreacji wizerunku firmy.

11)  Media lokalne i ich znaczenie w prezentacji firmy.

12)  Relacje z administracją jako szansa promocji firmy – wykorzystanie mediów instytucjonalnych i społecznych.

13)  Zadania pracowników w promowaniu firmy.

14)  Wykorzystanie organizacji pozarządowych i partnerów społecznych do kreacji wizerunku firmy i relacji z mediami.

15)  Pytania i odpowiedzi.

 

Koszt: 250 zł/osoba (195 zł dla Członków PFSZN)

Termin: 19 października 2010 roku

Godziny: 10:00 – 16:00 (osiem godzin w ramach doskonalenia zawodowego)

Miejsce: SPWN, Warszawa, ul. Towarowa 22 – budynek Jupiter

Osoba prowadząca: Maurycy Seweryn – Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej. Stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Studium Doktoranckim Katedry Zarządzania Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego. Doświadczenie w PR zdobywa od 1995 roku jako rzecznik instytucji publicznych, polityków, organizacji pozarządowych i firm. Szlify urzędnicze zdobył w Kancelarii Premiera, MSWiA oraz jako wiceburmistrz Dzielnicy Ochota w Warszawie. Ma na swoim koncie wiele udanych kampanii społecznych, wyborczych i wizerunkowych oraz ponad 2000 publikacji prasowych. Doradca ds. public affairs i public relations w Warszawskiej Grupie Doradczej

Załączniki