Szkolenie - Jak wybrać i rozliczyć firmę sprzątającą

Jak wybrać i rozliczyć firmę sprzątającą – 26 lutego 2010

Szkolenie rozwiąże szereg wątpliwości zarządcy/właściciela nieruchomości, które pojawiają się przy zamawianiu usługi sprzątania.

Pierwszą czynnością jest identyfikacja obiektu pod kątem usług utrzymania czystości, czyli określenie, jakich usług obiekt potrzebuje. Kolejny krok, to właściwy dobór środków i sprzętu do utrzymania czystości. W niejednym obiekcie ten etap został zlekceważony, co skutkowało trwałym uszkodzeniem czyszczonej powierzchni. Kolejna kwestia, która zostanie poruszona na szkoleniu to oszacowanie wstępnego budżetu oraz zestawienie tych oszacowań z możliwościami finansowymi zarządcy/właściciela obiektu. Ostatnim etapem jest wybór firmy sprzątającej – a co za tym idzie przygotowanie właściwiej umowy o usługi sprzątania oraz powiązanie elementów umowy z pozycjami kosztorysu.

 

 

Program szkolenia:

 

  1. Nowe technologie sprzątania.
  2. Umowa o utrzymaniu czystości
  3. Jak wybrać odpowiednią firmę sprzątającą?
  4. Jak rozliczyć firmę sprzątającą?

 

Koszt: 250 zł/osoba (195 zł dla Członków PFSZN)

Termin: 26 lutego 2010 roku

Godziny: 10:00 – 16:00 (osiem godzin w ramach doskonalenia zawodowego)

Miejsce: Warszawa, ul. Towarowa 22, siedziba SWPN

Osoba prowadząca: Dr inż. Leszek Gabalewicz – absolwent Politechniki Wrocławskiej Wydziału Elektroniki i doktor Wydziału Technologii Budowy Maszyn. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu firm sprzątających oraz w sprzedaży usług utrzymania czystości. Kierował działem handlowym i operacyjnym jednej z największych usługowych firm sprzątających w kraju. Obecnie prowadzi własną firmę, jest prezesem spółki Propel System. Autor specjalizuje się w kosztorysowaniu, ofertowaniu oraz audytowaniu usług sprzątania obiektowego i terenowego. .

Załączniki