„Wykorzystanie marketingu i komunikacji do sprzedaży oferty”

PROGRAM SZKOLENIA:

Moduł I:

Prezentacja mieszkania prezentacji nie równa. Jaki mam styl prezentowania przed klientem?

  • Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
  • Rodzaje prezentacji i najczęściej popełniane błędy w prezentacji mieszkania
  • Pierwsze wrażenie a sukces.
  • Budowa wizerunku poza słowami – przestrzeń, władza, status, symbolika.
  • Czego nie powinno się robić przed prezentacją. Ograniczenia żywnościowe przed rozmową handlową – winowajcą negatywnego odbioru nie jest tylko czosnek.

Moduł II:

Mowa ciała w kontaktach z klientem i w promocji firmy

  • Gesty pewności siebie.
  • Gesty uzupełniające słowa.
  • Emocje w ruchach ciała – kinezyka.
  • Kontakt wzrokowy.
  • Poruszanie się w przestrzeni.
  • Sygnały niepewności.
  • Sygnały kłamstwa.
  • Sygnały stresu.
  • Sygnały wiarygodności.
  • Proksemika- jak zarządzać przestrzenią by zbudować dobre relacje.
  • Haptyka – dotyk a kreowanie relacji.
  • Chronemika – zarządzanie czasem w kontaktach z klientami.
  • Budowanie zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.

Moduł III:

Mowa niewerbalna klientów

  • Co oni myślą, gdy z nimi rozmawiam?
  • Rozmowa to proces – jak z monologu zrobić dialog.

Moduł IV:

Operowanie głosem

  • Ustalenie kompetencji komunikacyjnych
  • Ćwiczenia komunikacji z klientem.
  • Tempo mówienia i inne walory głosu – a wiarygodność , przekonywanie i zrozumienie przekazywanej klientowi treści.

Moduł V:

Techniki wywierania wpływu:

  • Potęga sugestii oraz emocji w perswazji.
  • Skuteczne techniki wykorzystywane w trakcie komunikacji
  • z klientem.

Moduł VI:

Wizerunek i wiarygodność firmy i produktu.

  • Wizerunek – co to jest?
  • Znaczenie wizerunku dla realizacji celów sprzedażowych.
  • Kto tworzy wizerunek?
  • Rola pracownika w tworzeniu wizerunku.

Moduł VII:

Tradycyjne narzędzia marketingu.

  • Promocja – specyfika i przydatność działań.
  • Sprzedaż osobista.
  • Promocja dodatkowa, kupony, talony, bony zniżkowe.
  • Wydarzenia w firmie.
  • Marketing a realna sprzedaż.
  • Merchandising, czyli tworzenie wizerunku produktu.
  • Marketing internetowy.
  • Telemarketing.

Moduł VIII:

Nowoczesne narzędzia marketingu.

  • Marketing internetowy: witryny, wyszukiwarki, reklama – formy i trendy, e-mailing.
  • Społeczności internetowe – portale, grona.
  • Marketing wirusowy, spamy, blogi, chat-y, fora dyskusyjne.
  • Marketing bezpośredni.
  • Marketing partyzancki (guerilla marketing).
  • Marketing szeptany i ukryty.
  • Experiential Marketing.
  • Event marketing.
  • Customer Relationship Management.
  • Programy lojalnościowe.
  • Relationship marketing.
  • Customer Experience Management.
  • Outdoor

Koszt: 250 zł/osoba -dla osób posiadających licencję

250 zł + 23%VAT- dla osób, które nie posiadają licencji

Termin: 1 grudzień 2013 roku

Godziny: 14:00 – 18:30 (6 godz. w ramach doskonalenia zawodowego)

Miejsce: Towarowa 22, Warszawa

budynek Jupiter Centrum, Wejście A

Dla uczestników szkoleń istnieje możliwość bezpłatnego parkingu, wjazd od ulicy Miedzianej

* UWAGA! dla osób, które są zobowiązane do doskonalenia zawodowego pośredników w obrocie nieruchomościami, zarządców czy rzeczoznawców majątkowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, szkolenia są zwolnione ze stawki VAT.

Prowadzący: Maurycy Seweryn specjalista w zakresie  kampanii wizerunkowych i PR
Wykładowca „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” oraz „Etykiety w biznesie” w Studium Podyplomowym oraz „Komunikacji społecznej” na kierunku Dziennikarstwo i PR w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu. Wykładowca „Komunikacji społecznej” w WSBiO w Warszawie. Jako jedyny przeprowadził w 2012 roku badania na temat wiarygodności prezenterów i mowy ciała w Polsce. Komentuje mowę ciała dla TVN „Fakty”, Polskiego Radio i dziennika.pl.
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB.
Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przeszedł drogę od szeregowego pracownika do stanowiska kierownika projektu, dyrektora ds. sprzedaży, dyrektora ds. public relations, wiceburmistrza Dzielnicy Ochota. Prowadził biuro prasowe byłego marszałka – p. Marka Borowskiego. Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.