- Dobór stylu do reprezentowanej firmy oraz temperamentu.
- Rodzaje prezentacji i najczęściej popełniane błędy w prezentacji mieszkania
- Pierwsze wrażenie a sukces.
- Budowa wizerunku poza słowami – przestrzeń, władza, status, symbolika.
- Czego nie powinno się robić przed prezentacją. Ograniczenia żywnościowe przed rozmową handlową – winowajcą negatywnego odbioru nie jest tylko czosnek.
Moduł II:
Mowa ciała w kontaktach z klientem i w promocji firmy
- Gesty pewności siebie.
- Gesty uzupełniające słowa.
- Emocje w ruchach ciała – kinezyka.
- Kontakt wzrokowy.
- Poruszanie się w przestrzeni.
- Sygnały niepewności.
- Sygnały kłamstwa.
- Sygnały stresu.
- Sygnały wiarygodności.
- Proksemika- jak zarządzać przestrzenią by zbudować dobre relacje.
- Haptyka – dotyk a kreowanie relacji.
- Chronemika – zarządzanie czasem w kontaktach z klientami.
- Budowanie zgodność przekazu werbalnego i mowy ciała.
Moduł III:
Mowa niewerbalna klientów
- Co oni myślą, gdy z nimi rozmawiam?
- Rozmowa to proces – jak z monologu zrobić dialog.
Moduł IV:
Operowanie głosem
- Ustalenie kompetencji komunikacyjnych
- Ćwiczenia komunikacji z klientem.
- Tempo mówienia i inne walory głosu – a wiarygodność , przekonywanie i zrozumienie przekazywanej klientowi treści.
Moduł V:
Techniki wywierania wpływu:
- Potęga sugestii oraz emocji w perswazji.
- Skuteczne techniki wykorzystywane w trakcie komunikacji
- z klientem.
Moduł VI:
Wizerunek i wiarygodność firmy i produktu.
- Wizerunek – co to jest?
- Znaczenie wizerunku dla realizacji celów sprzedażowych.
- Kto tworzy wizerunek?
- Rola pracownika w tworzeniu wizerunku.
Moduł VII:
Tradycyjne narzędzia marketingu.
- Promocja – specyfika i przydatność działań.
- Sprzedaż osobista.
- Promocja dodatkowa, kupony, talony, bony zniżkowe.
- Wydarzenia w firmie.
- Marketing a realna sprzedaż.
- Merchandising, czyli tworzenie wizerunku produktu.
- Marketing internetowy.
- Telemarketing.
Moduł VIII:
Nowoczesne narzędzia marketingu.
- Marketing internetowy: witryny, wyszukiwarki, reklama – formy i trendy, e-mailing.
- Społeczności internetowe – portale, grona.
- Marketing wirusowy, spamy, blogi, chat-y, fora dyskusyjne.
- Marketing bezpośredni.
- Marketing partyzancki (guerilla marketing).
- Marketing szeptany i ukryty.
- Experiential Marketing.
- Event marketing.
- Customer Relationship Management.
- Programy lojalnościowe.
- Relationship marketing.
- Customer Experience Management.
- Outdoor
Koszt: 250 zł/osoba -dla osób posiadających licencję
250 zł + 23%VAT- dla osób, które nie posiadają licencji
Termin: 1 grudzień 2013 roku
Godziny: 14:00 – 18:30 (6 godz. w ramach doskonalenia zawodowego)
Miejsce: Towarowa 22, Warszawa
budynek Jupiter Centrum, Wejście A
Dla uczestników szkoleń istnieje możliwość bezpłatnego parkingu, wjazd od ulicy Miedzianej
* UWAGA! dla osób, które są zobowiązane do doskonalenia zawodowego pośredników w obrocie nieruchomościami, zarządców czy rzeczoznawców majątkowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, szkolenia są zwolnione ze stawki VAT.
Prowadzący: Maurycy Seweryn – specjalista w zakresie kampanii wizerunkowych i PR
Wykładowca „Autoprezentacji i wystąpień publicznych” oraz „Etykiety w biznesie” w Studium Podyplomowym oraz „Komunikacji społecznej” na kierunku Dziennikarstwo i PR w Wyższej Szkole Handlowej w Radomiu. Wykładowca „Komunikacji społecznej” w WSBiO w Warszawie. Jako jedyny przeprowadził w 2012 roku badania na temat wiarygodności prezenterów i mowy ciała w Polsce. Komentuje mowę ciała dla TVN „Fakty”, Polskiego Radio i dziennika.pl.
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Humboldta w Berlinie. Były doktorant w Katedrze Zarządzania WSPiZ im. Leona Koźmińskiego. Absolwent Krajowego Centrum Edukacji Europejskiej oraz Studium Stosunków Międzynarodowych IPB.
Doświadczenie w komunikacji i kreowaniu wizerunku zdobywa od 1995. Przeszedł drogę od szeregowego pracownika do stanowiska kierownika projektu, dyrektora ds. sprzedaży, dyrektora ds. public relations, wiceburmistrza Dzielnicy Ochota. Prowadził biuro prasowe byłego marszałka – p. Marka Borowskiego. Przeprowadził wiele kampanii wizerunkowych i PR. Założyciel Warszawskiej Grupy Doradców Public Relations.